
Vid fel på produkten, och om det går inom garantitiden på vald produkt, vänligen kontakta oss via kontaktformuläret längre ner på sidan så snart du kan. Vi står för frakten till oss om det gäller ett uppenbart fel på produkten, genom att skicka en retursedel. Förmedla oss först så gott ni kan av vad felet gäller. Om felet gäller havandefel eller inte täcks av garantin, får kunden stå för frakten till och från oss. Skicka spårbart t.ex Postnord inrikes paket eller dylikt. Om produkten går inom ramen för garanti så kommer vi i första hand att reparera produkten. Går inte detta så kommer du få en ersättningsprodukt i första hand. Observera att om du får en ersättningsprodukt så kommer INTE en ny garantiperiod att gälla. Utan garantin gäller from det att du köpte produkten enligt orderbekräftelse som du fick vid köpet. Vi kommer att stå för frakten tillbaka till kund, om felet går inom garantin. Garantin gäller inte om produkten gått sönder pga brukat vålt mot produkten eller liknande.